چالاک مچھلی

چالاک مچھلی 


 


ایک دن کی بات ہے، ایک چالاک مچھلی دریا  میں رہتی تھی۔ یہ مچھلی اپنی  ہوشیاری کے لئے مشہور تھی۔ اس کی ایک خصوصی بات یہ تھی کہ وہ لوگوں سے  بات کر سکتی تھی۔


ایک دن، مچھلی نے اپنی ساتھی مچھلیوں کو کہا، 'سنو، میرے دوستوں، میرے پاس ایک منصوبہ ہے۔ اگر میں تمہیں اس کے بارے میں بتاوں، تو یہ ہم سب کے لئے فائدہ ہوسکتا '


مچھلی نے ان سے وضاحت دی، 'یہاں ایک ماہی گیر آتا ہے جو ہمیں پکڑتا ہے۔ میرے پاس اس سے بچنے کا ایک طریقہ  ہے۔ 

دوسری مچھلیاں ماہی گیروں سے بچنے کی  فکر میں  راضی ہوگئیں۔ تو، جب ماہی گیر آیا، چالاک مچھلی نے کہا، 'ماہی گیر، میں تمہیں ایسی بات بتاؤں گی  جو تمہارے کام آسکتی ہے۔ اگر تم مجھے پانی میں پھینک دو، تو میں تمام اپنے دوستوں کو کنارے کی طرف لے آؤں گا اور تم اگلی بار جب آو، تو تمہیں بہت  زیادہ مچھلیاں ہوں گی۔'


ماہی گیر نے اس بات  کو  فائدہ  سمجھا اور مچھلی کو پھر پانی میں جانے دیا، امید کے ساتھ کہ اگلے دن اسے بہت زیادہ مچھلیاں ملے گی۔


لیکن چالاک مچھلی خوش تھی اور خوشی سے ندی میں تیر  گئی، کبھی واپس نہیں آنی۔


ماہی گیر اگلے دن واپس آیا، اس امید میں کہ بہت ساری مچھلیاں آئیں گی جو اس چالاک مچھلی کے ساتھ آئیں ہوں گی۔ لیکن کنارے پر کوئی مچھلی  نہیں تھی ۔


کہانی کی سبق یہ ہے کہ  ہوشیاری آپ کو مشکل مواقع سے بچا سکتی ہے۔ چالاک مچھلی نے ماہی گیر کو دغا دیااور اپنی زندگی کو بچا لیا۔"